woensdag 8 maart 2017

Oorlogstijd

Het doorwuilten van de CivilWarDiaryQuilt is een klus van de lange adem. Toch is het ook deze keer weer gelukt om twee blokjes te doen. Het nadeel is dat het best een heel leuk werkje is, maar dat het ook een heel gedoe is om de stellage neer te zetten. (En vooral weer op te ruimen elke keer.)


Ik hoop daarom in de zomervakantie meer tijd hiervoor te kunnen vrijmaken.


Het middenblokje kreeg een soort van bloemetje. Ik 'teken' de lijnen met de spelden.


De hekjes werden steeds diagonaal gedaan. Zo wordt elk blokje anders opgevuld. Het middenstuk is nu af. Ik kan weer een rand opschuiven.

3 opmerkingen:

  1. Wordt wel mooi. Ik kan me voorstellen dat het een werk is om die stellage op te bouwen. gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt wel super mooi, en elke dag een steekje....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, echt een hele klus. Je zou eigenlijk de ruimte moeten hebben om het te kunnen laten staan.
    Fijn weekend Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.