woensdag 12 februari 2014

Fröbelen tijdens het wachten


Ik zit hier op school te wachten tot de cameraploeg klaar is met de portretjes. Een aantal kinderen van ons doen met hun ouder(s)/verzorger(s) mee met het tvprogramma Rapport voor mijn ouders en vanavond zijn de ouders aan de beurt. Ik heb geen rol in het geheel hoor, maar ik mag straks de school afsluiten.


Dus kopje thee erbij, tape (nog geen juist tessatape, maar in het magazijn vond ik ducktape en dat doet het ook heel goed) in kleine stukjes geknipt en weer een stukje verder met de hexjes.


Stofje om kartonnetje vouwen...


Met één hand fotograferen en hexjes maken is best lastig. Een mooie foto van de achtergrond dan maar...


Klein stukje tape erop en dan kan het naaien beginnen. niks niet rijgen en niks niet plakken met plakstift. Dit is tijdwinst, daar kan geen Olympisch goud tegenop!


Op naar de volgende driehoek. Maar dat doe ik thuis. Het alarm kan erop. Vrijdag mag ik, terwijl de rest van de collega's op een andere locatie een studiedag hebben, de leerlingen met de presentator ontvangen. Dat is weer eens wat anders dan rekenlessen voorbereiden.


12 opmerkingen:

  1. Wat leuk, een kijkje achter de "schermen"zeg maar. Wat een goed idee, met plakband achter op de hexjes!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is wat ze noemen: het nuttige met het aangename vermengen
    mooie hexjes en zo te zien gaat razendsnel
    groetjes
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. slim gedaan!!! En dat je ineens promotie hebt gemaakt naar concierge......leuk, toch?!
    dag dag, veel plezier met de heksen, enig werk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens een goede manier van je tijd doorbrengen!! Ga je tellen hoeveel je er gemaakt hebt vandaag? En maken ze niet ook een fotootje van jou????

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat handig zo met plakband, zal dat ook eens proberen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vroeg me al af sinds je vorige blogje hoe je dat dan deed...grappig, hoe er steeds nieuwe tips&trucs opduiken :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms vraag je je af waarom die eenvoudige oplossingen niet eerder zijn uitgevonden....
    Lijkt me reuze handig zo met een stukje tape.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op deze manier is wachten niet erg, dan vliegt de tijd voorbij. Handig zo met die tape!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze zeshoeken zijn zo klein ... Ik heb bewondering voor dit werk van sieraden. Een goede oplossing voor de stof tape vast te stellen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.