woensdag 30 april 2014

Kruisje voor kruisje

De achterstand op borduurgebied is bijna ingelopen. Niet dat het een wedstrijd is of dat ik een strak schema wil aanhouden, maar drie weken geen steek verzetten is wel lang.


Ik ben bij het laatste randje net een hokje te ver gestart. Rekenen en uittellen is echt niet mijn ding! Het volgende randje gaat weer in kiezelwit. Je ziet het bijna niet, dus dat moet echt met goed daglicht. Nu eerst mijn vingers laten rusten en mijn ogen de kost geven, want drie weken geen steekjes is veel, maar drie weken geen blogs lezen zijn ook heel veel letters!

6 opmerkingen:

  1. Ja hoor, dat is echt wel veel, maar zoals je al schreef, het is geen wedstrijd en je haalt het makkelijk in!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig maar dat het geen wedstrijd is. Die zijn er al te veel in het dagelijks leven, denk ik. Zoveel móeten!
    Mooi hoor en knap, die randjes. Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. rustig aan, hoor!!!! Komt allemaal wel, dat lezen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Neem de tijd je moet er wel plezier aan beleven.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weer mooi bij geborduurd.
    Nee gelukkig geen wedstrijd.
    Maar het is toch wel leuk om niet te ver achter te zijn.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet hij er mooi uit. Ik loop ook niet graag achter al is het zeker geen wedstrijd,

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.