zaterdag 4 juli 2015

Thee pauze

Met dit suikerpotje neem ik de tijd voor een thee- en blogpauze. De zomervakantie komt eraan en dan wil ik veel heel veel steekjes zetten in mijn grote lap. Alle andere projecten komen daarmee stil te liggen, dus zo af en toe zal ik een update geven.
Of we op ook op weg gaan? Dat hangt af van het weer en de zin om alles in te pakken. Meestal google-en we een paar dagen van tevoren aan de hand van buienradar een leuke camping.
Ik heb een klein tasje klaarstaan voor het geval dat. Het quiltframe kan dan immers niet mee.


Een fijne quilttijd gewenst de komende weken!

15 opmerkingen:

  1. Fijne vakantie met elkaar!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaat het met je voet al beter? Een hele fijne vakantie toegewenst. Tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne zomer. Houd je pootje rustig. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk tijd voor jezelf. Veel plezier , met wat je ook doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wens je een heerlijke zonnige tijd toe op alle fronten!
    Groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne vakantie met veel zomerse steekjes gewenst,
    Tot blogziens,
    Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een fijne zomer gewenst, en geniet er van, met af en toe een paar steekjes. Zwaai, Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een goede zomer wens ik je toe... hier staat alles op een laag pitje ivm de temperaturen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.