dinsdag 12 augustus 2014

Borduurwerk van deze weken

Het randje van deze keer was een hele dikke. Een compleet borduurwerk kan ik wel zeggen.


Omdat hij ongeveer om de helft komt, vind ik het toch wel passen. Eventjes heb ik nog getwijfeld of ik de tweede kleur erbij zou doen, want zo met alleen blauw, vond ik hem eigenlijk ook best fraai.


Ik heb een beetje met het patroon geschoven, zodat er in ieder geval boven en beneden een hele bloem op past. (Tja en weer niet geheel foutloos, deze keer. Ik blijf het knap vinden van al die meisjes van lang gelee)

11 opmerkingen:

  1. Mooi Sas, mooie kleurtjes en je tekst wordt zo goed zichtbaar. Wat zullen jullie volgend jaar van de loper gaan genieten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je randjes zien er prachtig uit Sas. En een foutje hier en daar hoort er toch gewoon bij, zo blijft het handwerk. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je randjes worden super! Echt mooi borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan! Ben benieuwd naar de volledige tekst die je aan het borduren bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi sas, zier er errug leuk uit, enig hoe vele er toch hun eigen draai aan weten te geven. Fijne acond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en even anders dan die van mij.
    Ben ook benieuwd naar de tekst die je in het midden maakt
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.