zaterdag 30 augustus 2014

Mexicaan op de fiets - F13

Ja, ik weet het. De tour de France is natuurlijk best te vertalen, maar met al mijn fantasie haal ik het niet uit dit blokje. Ik vind het meer op een waggelkuiken lijken, dan een aantal fietsers.


En als ik dan al mijn fantasie met een fiets o.i.d  moet gebruiken doet het me nog het meest denken aan de droedels waar mijn zus en ik als kind dol op waren:


De grootste lol hadden we om de flauwste tekeningen. (Dit is de variant op de Mexicaan op een fiets. Het is een Mexicaan op de fiets die zijn hand uitsteekt!) 
Ja ik weet het, heel flauw. Ik ga maar weer verder met de stofjes.

1 opmerking:

  1. In die tekening zie ik méér Mexicaan (hoed) dan in het blokje, haha. Maar je hebt er weer wat bijgefietst!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.