woensdag 17 september 2014

CWDQ 3 met een voorzichtig patroontje

Heel heel lang geleden kreeg ik van de Sint een handwerkpakketje. Het was een kussensloop met verschillende lapjes. Mijn allereerste quiltwerkstuk, lang voordat ik wist dat dit quilten en patchen heette. Een naaimachine project, met randen die je moest doorstikken werd me toen verteld.

Het kussentje is nodig aan vervanging toe, maar het blok kwam ik nu ook weer tegen in mijn CWDQ.


In het middenstuk heb ik geprobeerd een bloemachtig motiefje te maken. Het tekenen op de stof valt me nog niet mee, maar de eerste ronde vormpjes zijn gezet. Ik ben wel blij dat ik voor mijn andere project (Dear Jane) heb gekozen voor quilt-as-you-go, want het is wel een zware lap die op schoot steeds gedraaid moet worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.