woensdag 21 oktober 2015

op reis

Nog een laatste blik op het megaproject van ruim 14000 hexagonnetjes...


Nog een laatste keer uitleggen op de grond voor de achterkant.... We zoomen niet meer in, want er zijn altijd wel naadjes die beter konden...


Een borduurtje op de achterkant, omdat ik geen labels maak op mijn werkstukken...


Een tunnel priegelen, nadat ik even gespiekt heb op de site van het gilde, hoe het ook alweer moest...


En dan tot slot de sticker erop op de rechteronderkant, omdat dat in de brief staat...


Het was en is liefde op het eerste gezicht. Nu mag heet dekentje op reis. Via Maarheze naar Maastricht.


Ik ben benieuwd hoe het werkstuk er hangend uitziet. Nog een paar nachtjes slapen...

11 opmerkingen:

  1. Geweldig zoals al alleen de achterkant er al uit ziet doorgepit! Ben ook erg benieuwd hor hij er hangend uit ziet. Er komt vast wel een foto langs.Wat zul je het project missen denk ik. Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig maar wat een werk moet dat doorpitten geweest zijn . Ik ben ook heel benieuwd hoe hij hangt op de tentoonstelling. Graag foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je het doorpitten nog snel gedaan.
    Leuk om de quilt straks in volle glorie te zien hangen. Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Поздравляю с окончанием грандиозной работы!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt hem zelf natuurlijk nog niet hangend gezien. Wat zal je daar nieuwsgierig naar zijn als je straks naar Maastricht reist.
    Wat een werk Saskia, het naaien van al die hexjes, maar ook het doorpitten. Petje af hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch nog snel gegaan. Spannend straks. Ik hoop op foto's want ik ga er niet naar toe. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een Pracht.....
    Goede reis en veel succes steekjes.....
    Bewonderingsgroetjes van huis tot huis, Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastisch dat het je gelukt is de quilt op tijd klaar te krijgen. Dat wordt een echt blikvanger in Maastricht! Veel succes met de tentoonstelling!
    groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig dat je dit grote project hebt afgekregen.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dat fijn dat hij op tijd af is! En wat lijkt me dat bijzonder voor je om hem te zien hangen straks! Petje af hoor!!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Saskia! Echt geweldig hoe je met hart en ziel naar dit resultaat hebt toegewerkt.
    Hij verdient een ereplaats in Maastricht.
    Groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.