zaterdag 31 oktober 2015

TR 10: Kostbare edelstenen

De diamantjes van het vorige blokje wachten nog steeds op betere tijden. Het appliceren gaat nog niet zoals ik het zou willen. Op de naaimachine lukt het me beter om mijn schouder te ontzien. Naadje voor naadje, doe ik nu een hele dag over een blokje, waar ik in andere tijden een half uurtje voor nodig had.


Dit puntje komt net van de naaimachine. Nog twee taartpuntjes en dan is de bovenste rij af. Het mooie schema dat ik voor de vakantie aanhield, is volledig herzien. Het tempo wordt vanaf nu zo'n beetje gehalveerd. Ik wacht op de afspraak van de orthopeed, die me meer kan vertellen over het wat en hoe van mijn schouderpijn.
Gelukkig kost stofjes aaien geen moeite en daar wil ik ook best wel even zoet mee zijn...

2 opmerkingen:

  1. Mooie punt is het geworden. Beterschap met je schouder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was in Maastricht vandaag en zag je quilt. Schitterend!!
    Heel veel sterkte met je schouder.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.