zaterdag 3 december 2016

Alles klaar voor een sjaan-dagje

Vandaag heb ik er echt zin in. De hele tafel en dag vrij voor een paar ontspannen naaimachine uurtjes. Kopje thee gezet, eerste spulletjes alvast gepakt...


Omdat ik niet alles in één keer kan verslepen, moet ik soms wel drie keer lopen.


Ehhh....wat staat naar nu op de achtergrond? Kruielbroodrooster? Grrrrrrrrrrrrrr


Puberdochter vond de tafel zo opgeruimd en dacht meteen aan een uitgebreid ontbijtje voor zichzelf.


Zo..dit is beter. Dan kan ik nu eindelijk beginnen!


Het wordt een puntje.


Het gaat zo snel, dat ik er best nog eentje kan maken


De onderkant moet eerst geappliceerd worden, maar eigenwijs als ik blijf, kan dat ook best later.


Nu even geen handwerk. Er is nog een combinatieblokje. Dan doe ik nu het naaiwerk en het appliceren (het zullen eens geen meloenen zijn, zucht) later.


Drie blokjes. Das niet slecht voor een toch nog kruimelloos keukentafel-moment. Helaas moet ik voor het avondeten wel weer alles opzij zetten of opruimen. Een klein blikje handwerkspul blijft in de huiskamer achter. Toch maar weer meloenenschijfjes vast zetten.


7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie blokken zijn het geworden. Genieten hoor zo een knutsel dagje.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om zo een paar uurtjes bezig te zijn aan je kruimelloze tafel, haha! Je gaat snel joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blokken
    Fijn weekeinde .
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is echt een hele fijne zaterdag.
    Even tijd en ruimte voor jezelf doet een mens goed.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk om even lekker weer wat blokjes in elkaar te zetten. Echt een handwerkdag was het vandaag!
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo'n dag om even helemaal an je hobby toe te komen. De blokjes zijn weer prachtig! groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je na het eerste blok, meteen zin hebt in een tweede en dan ook nog tijd hebt voor een derde, zo schiet dat tenminste lekker op. Ze worden ook wel heel mooi hoor!.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.