zaterdag 18 februari 2017

Naaldenmapjes en knopenkaartje (herhaling)

In de kerstvakantie was ik zo ijverig om niet een, maar twee naaldenmapjes te maken.


Het bovenste mapje ging met de speldenkussenruil naar een nieuwe eigenaar en de tweede ga ik weggeven.


Om het fröbelwerk compleet te maken heb ik ook nog een knopenkaartje gemaakt. Aangestoken door het pinterestvirus kwam ik op deze site. De kaartjes zijn op stevig papier uit te printen en zijn het begin van een allerliefst zelf-maak-presentje.


Wil je dit mapje in de bus en had je nog niet eerder gereageerd op het vorig berichtje? Aan het einde van de maand ga ik het mapje verloten.

7 opmerkingen:

  1. Nou ja, ik heb bij de vorige gereageerd, maar reageer hier ook, wie weet...
    Fijn weekend Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig, dat knopenkaartje. Dat zie je toch niet zo heel veel meer. Ik heb nog wel oude van mijn moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee die knopenkaartjes. Bedankt voor de tip. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Saskia, leuke knopenkaart!
    En je naaldenmapje ziet er heel gezellig uit, dus doe ik graag mee met de give away.
    Groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het pdf-je voor de knopenhaakjes heb ik gedownload. Bedankt voor de tip Sakia!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Saskia.
    Zal ik het toch eens proberen en een berichtje sturen dat ik het naaldenmapje wel erg erg leuk vind en graag meeding voor deze give away.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In this fashion my pal Wesley Virgin's story launches in this SHOCKING and controversial video.

    Wesley was in the military-and soon after leaving-he discovered hidden, "MIND CONTROL" secrets that the government and others used to get whatever they want.

    THESE are the exact same SECRETS tons of celebrities (notably those who "come out of nothing") and top business people used to become wealthy and famous.

    You probably know that you use only 10% of your brain.

    Really, that's because most of your brain's power is UNCONSCIOUS.

    Maybe this expression has even occurred IN YOUR very own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head seven years ago, while riding a non-registered, beat-up garbage bucket of a car without a license and $3.20 in his pocket.

    "I'm very frustrated with going through life paycheck to paycheck! When will I become successful?"

    You've taken part in those types of questions, am I right?

    Your own success story is waiting to be written. All you have to do is in YOURSELF.

    Learn How To Become A MILLIONAIRE Fast

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.