woensdag 22 februari 2017

Voor het goed doel

Een keer in de maand sleep ik mijn naaimachine, plus goedgevulde tas met spullen en hebbedingen naar de kerk hier in de wijk. Samen met een paar andere stofliefhebbers maken we gezamenlijk een project voor het goede doel. De verschillende ziekenhuis/droom/sterrendeken-stichtingen worden afgewisseld met af en toe een ander project tussendoor.

Deze keer kregen we zelfs huiswerk. Harten voor Kerk in Actie.
De vorm (nou ja, het moest wel een hart zijn natuurlijk) en het materiaal was helemaal vrij.


Thuis maakte ik deze zeven van restjes vilt en een bretelknijpertje. Ook de andere dames waren flink in de weer geweest.


Op de bus en verder met mijn mini-dekentje voor het brandwondencentrum. Vrolijke stoffen met een fleece-achterkant. Zo gepiept.


We nemen de kleedjes niet mee naar huis. Daar wachten immers genoeg projecten. Volgende keer verder.
En voor wie echt niets te doen heeft thuis mag granny's gaan haken. Haak je ook aan? Een wereldrecord-deken maken. Hier de link naar het artikel, maar op het feestboek is ook het eea te vinden.

6 opmerkingen:

  1. haha, Haakmaaraan ken ik ntussen bijzonder goed, we werken in de bibliotheek keihard en hebben al heel wat dekens kunnen inleveren. Erg leuk project!
    De andere projecten vind ik ook schitterend, leuk om daar regelmatig iets voor te doen, geeft veel voldoening en voor de ontvangers is het heerlijk om te merken, dat mensen meeleven. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely needle books. Everything you make is so nice. And I applaud your generosity. Happy stitching to you from me in snowy Canada.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke hartjes allemaal en mooi dat jullie dit voor verschillende goede doelen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Saskia om zo met elkaar iets voor een goed doel te maken. Je hartjes zien er beeldschoon uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    หนังแอ็คชั่น

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.