zondag 14 april 2013

Nieuwe aankopen

Zaterdag ben ik met vertraging naar de quiltwinkel in Haarlem gereden. In eerste instantie met de fiets, maar doordat ik afgeleid werd door een vreemd geparkeerde auto met pech miste ik het rode stoplicht.
Au! De auto die optrok kon ik niet meer ontwijken. Na het invullen van de benodigde papieren, ben ik weer terug naar huis gereden om DH op te bellen. it soort dingen gebeuren mij ook altijd als hij een weekend weg is om te werken.
Enfin, voor de twede poging toch maar de bus gepakt. Alles doet het nog, al krijgt mijn linkerpink langzaam een wat donkerdere kleur en groeit hij ook ietwat in de breedte .

Nu ben ik niet iemand die troostaankopen doet voorzichzelf, alles stond keurig op mijn lijstje:


  • Nieuw "touw" voor de mysteriequilt. Er zit stof genoeg in het pakket, maar voor de schommltouwen kom ik tekort.
  • Bruine lap voor de lensquilt. En het is niet eens het laatste van de rol. Dus ik kan nog genoeg misrekenen.
  • Garens, want dat kom ik altijd tekort..
  • En een lijmpen. Nog nooit gebruikt, maar daarover later meer.

7 opmerkingen:

  1. Oei, ondanks je pech was dat dus wel geluk hebben.... Hoe snel je afgeleid kunt zijn, he?!
    (heb ik ook zo vaak: moet mezelf echt toespreken om op te letten, dan..)
    Wel leuke aankopen gedaan, zeg!
    Hopelijk gaat het goed met je pink; zal wel flink gekneusd zijn..
    Hopelijk een rustige zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap met je pink en eventuele andere pijnlijke plekken. Hoop dat je een beetje kunt handwerken.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was geen goed begin. Ik hoop dat je je pink nog kunt gebruiken. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel veel beterschap en heerlijk he De Sampler zoveel moois te zien moeilijk om je knip dicht te houden hhahahah

    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was schrikken denk ik zo, gelukkig heb je niet teveel blessures opgelopen. Fijn dat je de goede stof nog kon kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen en kon je later toch naar Haarlem voor je aankopen. Beterschap met de pink.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh bah, akelig!! Gelukkig toch nog kunnen shoppen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.