zondag 7 april 2013

Rijswijk

Geen trommeltje gevonden met stoffen die ik niet nodig had. (Tip van Kaaren) . En ook niet de stof gevonden die ik zocht voor de onderkant van de lensquilt.
Maar wel andere dingen gezien: (en meegenomen)


De malletjes voor de octablom, een superlief naaldenboekje-pakket, lief lapje voor een euro dat spontaan in mijn hand lag. Twee stofpakketjes. Eén voor de heb en de ander voor een tussendoorprojectje. (Of was het nu andersom?) Ook een heeel handig doosje aan de kaartenkant van de broodfabriek voor eh....mijn vingerhoed! En drie schattige kleine klosjes.
En toch ook nog wel nuttig (denk ik) echte appliceernaalden. Heb ik dat naaldenmapje toch niets voor niets gekocht.


5 opmerkingen:

  1. Tuurlijk die appliceernaalden, die moet ik ook maar aanschaffen straks
    Groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen. Jammer dat ik je niet ontmoet heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spullen heb je gekocht.
    En we kopen nooit spullen voor niks hoor!! Ooit kunnen we het ineens gebruiken.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal nuttige spullen voor een nuttige hobby.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.