zaterdag 13 april 2013

Nog een beetje leeg

De speelplaats is nog een beetje leeg. Een schommel en een eenzaam meisje zittend op de grond.
Ze zijn vast aan het wachten op hun vriendjes en vriendinnetjes.


Dat wachten kan best nog wel eventjes duren. De koningspelen moeten georganiseerd worden, ziekte collega's vervangen en de formatie- en jaarplannen voor het nieuwe schooljaar vragen veel tijd.
In de koningspelen heb ik best zin. Het worden allemaal spelletjes, van levend mijnenvegen tot het aloude koekhappen. Zou het volgende blok met spelende kinderen van deze mysteriequilt ook over feestende kinderen gaan? Of spelen ze met knikkers of een bal?

Ik ben benieuwd. Nog een foto van het touwmeisje:


Het appliceren met een langere naald, dan de quiltnaalden (between 10) bevalt stukken beter. Ria, Conny jullie hebben hartstikke gelijk. Dat is een goede aankoop geweest.
Nu nog een cursus en dan ga ik het appliceren nog eens echt leren. Ik weet alleen nog niet wanneer...

5 opmerkingen:

  1. Deze dames zijn al erg leuk maar ik weet hoe erg het is als je dan geen tijd meer hebt. Jeukende vingers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt al wel heel leuk Saskia.
    En inderdaad voor appliqueren heb je wel de goeie naaldjes nodig. Het werkt zoveel makkelijker.
    Succes met voorbereiden van de spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve meisjes!
    Fijn dat je de naalden zo goed bevallen! ;)
    En een cursus applicatie is zooooooo leuk!Ik heb er verscheidene gedaan en echt, je leert iedere keer iets nieuws.
    Succes met alle voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er al mooi uit. Maar soms heb je andere, ook leuke, dingen te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vraag me af of jij die applicatie-cursus nog nodig hebt, het ziet er al heel goed uit en al doende leert men. Succes met alle drukte op school. Leuk dat je die link met de koningsspelen legt, wij gaan een spelmiddag houden en een ontbijt op school

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.