donderdag 20 juni 2013

Hexjes, hexjes, hexjes

Zo ongemerkt groeit de berg hexagonnetjes 's avonds voor de tv. Bruine lapjes worden afgewisseld met de middel/donkerbruine. De roze gaan meteen tussen de bloemetjes. De bruine moeten nog even wachten tot de berg groot genoeg is. Pas na 246 hexjes mogen ze aan de lap.


 Ik wacht met aannaaien, omdat ik dan de kleuren een beetje evenredig kan verdelen. Donkerbruin komt niet zo heel veel voor.

Sommige hexjes zijn een feest van herkenning. Het zijn restjes gekegen van lieve bloggers, restjes van de CWDQ en resten van de StarWarsquilt. Oh, en ik zie nu ook een stukje Egypte liggen. Wat kan een scrapquilt toch waardevol zijn.

5 opmerkingen:

  1. Zo zeg, dat zijn er al weer heel wat. Fijn is dat, een werkje wat je kunt combineren met tv kijken, 2 vliegen in 1 klap!

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook mijn TV klusje. Ik luister ook meer dan ik kijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n werkje. Voor de TV groeit zo'n stapel snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, super zo'n stapel. Lekker klusje hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo wat een giga stapel.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.