zaterdag 5 oktober 2013

Speuren op het net; kerstruil 2013

Zaterdagochtend. Rustig aan... Dit seizoen geen sportclubs van de kinderen op de ochtend.
De afwisseling van een stukje doorquilten en blogje lezen via mijn mobiel bevalt goed. Er is bijna weer een half bolletje af van de StarWarsquilt.


Broodje eten, kopje thee en dan toch even naar boven om de mail te checken. Leuke mail: de kerstruilpartners zijn bekend en de voorpret kan beginnen. Het kerstruilplaatje op mijn blog geplakt en nog eens naar de mail gekeken.

Hoewel mijn partner geen persoonlijke blog heeft is het geen onbekende in quiltland. En dan kom je met het betere google-speurwerk toch best nog wel het een en ander te weten. Over de inhoud van mijn kladblaadje kan ik helaas nog niets schrijven. Dat zou de pret bederven.

Vanmiddag ga ik verder met de siggy's. Zo liggen ze jaren in een oude schoenendoos en zo ben je er wekelijks mee bezig. Ik kreeg een verzoek van Annie om ook ruilen. Vanavond kan hij op de bus.

10 opmerkingen:

  1. Heel leuk om te ruilen, ga ik doen bij Ria, maar dan gewone lapjes(mag ook Kerst)
    Succes met de siggy ruil.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te lezen een relaxte doch goed bestede zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo rustig met je quilts bezig.
    Een kerstruil... nog nooit van gehoord, maar ook leuk als je veel kerststofjes wilt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sas, je hebt mooie kleuren gekozen voor je starwars quilt!

    Groet,
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie quilt! Ik heb ook weer siggies verstuurd, mijn doos zit ook al aardig vol.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik las vanmiddag dat jij de afbeelding van de kerstruil op je blog had geplakt, dusssss meteen ook gedaan! ik was het glad vergeten...fijn, zo'n rustige zaterdag :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik blijf deze quilt super mooi vinden.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pracht van een kleuren veel plezier met quilten!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk, jou was ik ook kwijtgeraakt toen ik in 1 druk op de knop al mijn favorieten er af gooide. maar je staat er weer hoor.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.