vrijdag 23 januari 2015

Stofjes uitzoeken

Voor het ander project, waar ik tot mijn grote schaamte bij moet bekennen dat er een laagje stof op de doos lag, heb ik vandaag stoffen uitgezocht.
Alle bakken opengemaakt en gesorteerd en opgeruimd. Een stapeltje voor mijn groen/blauwe oktablom


En een stapeltje voor de rood/roze.


Beide projecten worden gemaakt met restjes en stofjes uit eigen kast. Ik krijg er weer helemaal zin in. Ik moet nog twee Reiko-poppetjes en die was ik na het maken van de Reikoquilt een beetje zat.
Vandaag toch maar weer begonnen. De stukjes liggen klaar om geappliceerd te worden.
Het rood/roze meisje is al af. (rechtsbovenin) Maar dat is gedaan met plakvlies en dat vinden ze hier nog steeds valsspelen.

8 opmerkingen:

  1. Heerlijk werkje, lapjes uitzoeken. En plakvlieseline, gemak dient de mens toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ligt bij mij ook te wachten, maar zal nog wel even moeten wachten. Daarom mag ik van mezelf niet meer naar beurzen en tentoonstellingen. Eerst een paar projecten afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niets van aantrekken, als plakvliseline je goed bevalt, dan is er toch niets op tegen? Ze zijn wel heel schattig, die kleine meisjes.. Lekker aan doorwerken - even over die hobbel heen, dan gaat het weer gesmeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk al die lapjes uitzoeken en dan krijg je(lees ik) vanzelf altijd weer zin om heeeeeel veeeeel te gaan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is toch heerlijk comfortabel, dat plakvlies. Bij mij ligt hier en daar ook wel stof op, moet nog maar even zo blijven, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gewoon niet meer zeggen dat je plakvlieseline gebruikt. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan me voorstellen dat je er weer zin in krijgt, het zijn leuke blokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gewoon dat plakvlies niet meer vermelden, gaat om het resultaat en dat is supermooi! Met name de rood-roze variant springt er uit maar misschien komt dat omdat ik van vrolijke kleurtjes hou.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.