dinsdag 10 februari 2015

Afkicken

Na eenmaal besmet te zijn geweest met het hexagonvirus, dacht ik even een rustpauze in te lassen. Even geen kartonnetjes meet lospeuteren. Niets is minder waar. Ook in andere projecten komen hexjes voor.


In de octablom moeten nog verschillende kransjes gemaakt worden. Over een paar combinaties ben ik nog niet helemaal tevreden, maar een kansje zat al vrij snel in elkaar.


Dat stukje ben ik nog niet verleerd. De grote hexagonnenlap is niet in de kast der vergetelheid terecht gekomen hoor. In de vakantie ga ik op een groot vel tekenen en gummen en tekenen, totdat ik een mooi patroon heb verzonnen om door te stikken.

6 opmerkingen:

  1. Fijn dat je niet helemaal 'Cold Turkey' hoeft en langzaam af kan kicken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een kanjer van een kopfoto op je blog: super!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, de hesjes zijn geliefd bij de ontwerpsters. Ze zijn ook zo leuk om te maken. Ik benieuwd hoe jouw patroon gaat worden, leuk,die wordt enig in zijn soort!
    Prachtig, die hexagonnen quilt op ge header, wat een werk!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moet er niet aan denken dat je afkickverschijnselen zou krijgen. Hihih...
    Maar goed dat je hier ook weer hexjes kan/mag maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi, die grote foto. Ik ben zo benieuwd hoe je hem door gaat quilten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cold turkey afkicken, nee das niks. Het is véél beter eerst af te bouwen ;). Leuk kransje!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.