zaterdag 14 februari 2015

Hinkelbaan- M12

Hinkel de pinkel, daar kom ik weer aan. Tja, mijn Engels is niet perfect, maar met woordenboek in de hand kom ik erachter dat 'Hopscotch' een hinkelbaan is.


Mijn fantasie ging echter naar een chocoladereep. Butterscotch! Dat is meer mijn ding.
Maar "met mijn handen op mijn rug (eh..toetsenbord), hinkel de pinkel ik snel weer terug".
Op naar mijn machientje voor het volgende blokje. Met kopjes thee en stukje chocolade.
Vreselijke hobby heb ik toch (grinnik).

4 opmerkingen:

  1. Maak jij jouw DJ blokjes allemaal op de naaimachine Saskia?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En we doen het nog vrijwillig ook. Wel laat wil ik je toch nog een compliment geven voor de hexagonnenquilt. Wat ben jij stug doorgegaan en wat is hij/zij mooi geworden.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeft inderdaad wel wat weg van die ouderwetse hinkelbaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En weer een perfect blokje voor je Jane. Al hinkelend vordert hij gestaag!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.