zaterdag 24 september 2016

Een rijtje octablom af

Het doorquilten van de CWDQ, de naaimachine en haar Sjaanwerk en het handwerkje worden nog steeds afgewisseld. Drie projecten en die ga ik eerst afmaken, voordat er iets nieuws op tafgel komt. Ideeën genoeg, maar de kast heeft nu eenmaal niet meer planken..

Een paar losse blokjes vond ik in een doosje van lang gelee en een letter en een bolletje kreeg ik deze week af tijdens diverse luisterpraatjes.


Een schuine rij met kleine restlapjes deed de groene variant groeien:


En een avondje tekenen en stofjes zoeken was nodig om nieuwe blokjes voor te bereiden voor in het blikje voor onderweg. Mmmm...off-white moet een dezer dagen wel bijgevuld worden. (geen straf, maar welke winkel ga ik deze keer eens bezoeken?)


Hoewel ik ook het originele patroon heb van de octablom (nog steeds te koop in 'Den Haag bij het Quilterspalet). Tekenen de letters toch net even lekkerder via het patroon dat ooit in de Quilt enzo stond.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk om dit project weer op te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt een mooie quilt. Leuk dat je er weer verder mee gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk geworden, fijn dat je het project weer opppakt. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dit zijn leuke blokjes, succes met de rest

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.