zaterdag 17 september 2016

Het korset van Mary Ruth - E12

Het lapje lag al heel lang voorgeknipt in de doos, maar pas vandaag kwam ik eraan toe om het in elkaar te zetten. Het een na laatste blokje van rij 5.


Ook voor dit lapje gebruik ik een gekregen stukje feedsack. Ik vind het zo gaaf, die oude lapjes.
Ik heb ook nog eens de kleuren gesorteerd en denk dat ik toch nog wat kleurtjes mis, als ik het kleurenpatroon wil volhouden.

Gelukkig is speuren op het internet en zoeken in winkels geen straf.


Zoals hier in Heidelberg (Duitsland) in de vakantie. Even rustig in een hoekje checken op de telefoon of ik dat ene stofje nu wel of niet al heb gebruikt. Mooie winkel trouwens met heel veel keus!

4 opmerkingen:

  1. Wat een enig stofje is dat!
    Heb je echt al je gebruikte stofjes van deze quilt op de foto staan?
    Ik kom inderdaad wel eens thuis met een lapje dat ik al blijkt te hebben :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi stofje. Het blok is ook erg mooi geworden . Leuk idee om hem van feedsack stoffen te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kleurtjes Saskia, en heel mooi gemaakt. En stofjes zoeken is inderdaad geen straf (lol) groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.