maandag 28 januari 2013

En dat is twee

En drie...
Drie hoejes zijn nu klaar. Ik moet nu eerst weer snijden. Donkerroze voor het vierde bolletje en ook meteen voor de volgende rand van de 16.000. Daarna weer lichtroze. Deze komen ook om de hoekrozetten.
Roze is er ook nodig om de bloemtjes te verbinden.
Roze, roze, roze. Ben bang dat ik niet genoeg heb en zal over een tijdje toch maar weer eens een quiltwinkel van binnen moeten bekijken!


Of ik via een patroon werk? Nee, ik heb alleen de foto uit het boek : Geschiedenis van de Nederlandse quilt. (An Moonen). Met een vergrootglas en vele tuuruurtjes verder probeer ik het patroon zo goed migelijk te volgen.

2 opmerkingen:

  1. Dat is toch een heel gepuzzel, maar wel leuk om te doen. Wat zal er een stof in gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sehen schön aus.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.