zondag 2 maart 2014

Randjes en Reiko

Even een korte update van de randjes van vorige week. Ik ben weer bij. Het stiksteekje was een gepriegel, maar wel goed gekomen. De nieuwe randjes kunnen erbij gezet worden.


De Reiko Kato kinderquilt is ook weer een stukje verder. (Piepklein stukje dan). Ik heb de extra poppetjes getekend en bedacht waar ze moesten komen. Geen grote voortgang, maar daar was het ook geen vakantie naar de afgelopen week. Manlief had een huisje gehuurd en de combinatie zwemmen en steekjes zetten ging lastig.


Het eerste poppetje kan vastgezet worden. Omdat ik niet kan tekenen op de donkere stof, probeer ik het deze keer met een doorschijnend malletje. (Geprint op plastic sheets). Ik hoop dat alles zo redelijk goed op zijn plaats zal komen.


12 opmerkingen:

  1. Leuk je randjes en spelende kinderen!
    Fijne dag, groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke quilt,al die spelende kinderen, en je randjes zijn ook mooi geworden. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor, je randjes! En de spelende kindertjes zijn schattig, knap werk ook; ik doe het je niet na.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goed bezig geweest in je vakantie dus en zwemmen is toch ook heerlijk
    de kindjes zijn erg leuk geworden
    groetjes en fijne zondag
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je randjes zijn mooi
    Je bent lekker opgeschoten met Reiko
    Ik dweep met de witte gelpen van clover. Die zie je altijd op donkere stof

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor! Zowel Reiko als je randjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je er je eigen draai aan gaat geven, dat maakt het quilten toch wel super speciaal Veel plezier ermee en ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan jij niet eens zwemmen en steekjes zetten tegelijk? :-)
    Maar even er tussenuit is ook heel leuk.
    Je kunt op donkere stof ook tekenen hoor, daar hebben ze in de quiltwinkel speciale potloden voor.
    Maar je hebt zelf al een prima oplossing gevonden.
    Nu kan je weer lekker verder met de leuke popjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pfff...die kleine steekjes van het randje van vorige week zijn bij mij nog niet af, wat een gepriegel. Maar die van jou zijn erg mooi. Succes met je Reiko blokken, die zijn zo mooi.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie randjes en je poppetje zal de volgende keer wel op zijn/haar plekje vast zitten. Hebben jullie een leuke ontspannen week gehad in een huisje?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent er toch bijna met je poppetjes.
    hebben jullie het fijn gehad Saskia? Lekker genoten? Nu weer aan de bak hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Preciosas las Sues de Reiko Kato. Me encantan. Un beso muy grande.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.