dinsdag 3 maart 2015

Zo gepiept

Vogeltjes. Dat is de volgende stap in de octablom-quilt. En voor het rode exemplaar is dat zo gepiept: (Ja, plakvlies)


Nu nog even wat kraaltjes lenen bij dochterlief voor de oogjes en dan stofjes uitzoeken voor de groene appliceer-birds. In dat stofjes uitzoeken ben ik niet zo goed, merk ik. Dat gaat het snijden een stuk sneller. Voor ik het weet ligt er een stapeltje rode en groene blokjes voor mijn neus.


De wiebertjes is een verhaal apart. Die kan ik zo een-twee-drie niet vinden op het wereldwijdenet.
Een 2-inch-8-point-star moet het zijn. Gelukkig is mijn HB erg handig met de computer en heb ik (na ruim twee uur surfen en klikken) binnen tien minuten een documentje met allemaal precies passende puntjes.


De laatste restjes stof van de Reiko poppetjes zijn nu ook opgebruikt!

10 opmerkingen:

  1. Goed bezig Saskia! De vogeltjes zijn enig met die verschillende vleugeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. handig gedaan! De wiebers zitten ook bij autovormen in Word!!! Kun je ze zo groot of klein maken als je maar wilt!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve vogeltjes daar wordt je toch alleen maar vrolijk en warm van. helemaal goed nu het weer buiten echt heel slecht is.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ken je deze site Saskia: http://www.incompetech.com/graphpaper/
    Die gebruik ik voor het printen van hexjes, wiebertjes etc. Héél handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vogeltjes, daar zou je een quilt vol mee kunnen maken! groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enig die vogeltjes, past goed bij het gevoel van het voorjaar dat komt!
    Groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige vogeltjes en je wiebertjes zijn erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.