zondag 12 april 2015

Waterlelie - B8

Deze lelie wordt niet gepatched, maar geappliceerd heb ik besloten. Het zijn me teveel rare scheve hoeken.


Lekker even op de bank met naald en draad. Heerlijk ontspannen luisterend naar de verhalen van mijn dochter.
Oeps, wel even de gedachte erbij houden, Sas...


Je kunt wel snel een muisje op het meloentje zetten, maar dat zit er toch echt op de verkeerde plek op.
Even in de achteruit...of zal ik het er als eigenwijsje op laten zitten en verwerken in de borderrand?
Mmmm, daar denk ik nog even over na!

2 opmerkingen:

  1. Mooi blok en mooi opgelost door te appliceren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blokje is mooi geworden. Zo kan het natuurlijk ook. Ik heb het wel gewoon gepatched.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.