zaterdag 13 februari 2016

Korte pauze

Deze periode van "40-dagen voor Pasen"-tijd ligt mijn telefoon met snelkoppelingen naar diverse leuke, maar tijdrovende sites op de plank. En dat levert niet alleen tijd voor andere dingen op, maar ook een ontspannen schouder. De fysio heeft alle botten losgekregen, maar de pijn blijft helaas.
Om alles uit te sluiten, werk ik niet alleen de oefeningen af, maar let ik extra goed op mijn computer en handwerkhouding.
Ik mag maximaal een kwartier tot 20 minuten aan dit soort klussen besteden. De blogjes zijn daarom kort de komende tijd.

Nu alleen een foto van de rode octablom. Want van de felle kleuren word ik nu echt vrolijk van.


Tot over 40 dagen! (ongeveer)

10 opmerkingen:

  1. Succes met het herstel. Ja, de computer kan een grote boosdoener zijn. Ik merk ook dat ik bewust moet computeren, anders gaan nek en schouder vastzitten.
    Je octablom is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wens je een snel herstel toe! Even volhouden. Je octablom is erg mooi.
    groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel verstandig hoor! Is niet alleen voor je lichaam goed.
    De octablommen zijn mooi en vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een goede Vastentijd met herstel gewenst en over 40 dagen zien we je vast-en-zeker weer.
    Mooi werk heb je onderhanden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En nou goed luisteren naar de peut hè! Des te sneller is het herstel. Ik hoop dat het vlot betert Saskia!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat je snel een beetje opknapt om ver te kunnen werken aan deze mooie Octa Blom.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goed besluit! Heel veel succes met volhouden en met je Octa Blom!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze wordt mooi, wil deze ook ooit nog eens maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.