woensdag 30 januari 2013

Moe

Het is weer spitsuur op school. Inspectie, Rapporten, Schooladviezen, Cultuurbeleidsplan, Reïntegratietraject, Extra Studiedagen, Gedragsregistraties. Alles wil graag met een Hoofdletter geschreven worden, want alles vindt zichzelf Belangrijk.


Moe ben ik er van. Ik merk dat ik niet meer zo snel schakel en het erge is, zelfs mijn snijmes van boven halen is me nu teveel. Ik ga maar vroeg naar bed vandaag. Even geen quilt / patch / of appliceerwerk. Alleen lekker warm vroeg naar bed...


(De borduurtjes zijn van een Quilters Blessing BOM van een aantal jaren terug. Het is van de blog van Capricorn Quilts. Ik kreeg het patroon toch nog achteraf in ruil voor een fat quater. Dat is nog eens fijn zaken doen!)

 zzzzzzz tot morgen !


1 opmerking:

  1. Slaap maar lekker hoor, zzzzzz!
    Die borduurtjes ken ik, maakte ze ook, zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.