maandag 21 januari 2013

mystery quilt

Bij een mystery quilt weet je van tevoren niet hoe de quilt eruit zal gaan zien.
Door de lensquilt van DS ben ik tegenwoordig wat meer te vinden in de Japanse hoek van de quiltwinkel. De aardekleuren van de mannenkimono's spreken me wel aan.

Vandaar dat ik me toch heb laten verleiden om een pakketje aan te schaffen. Via de post kwam het al aan en hoewel ik nog veel projecten eerst moet afmaken, heb ik het pakje wel al open gemaakt.

Stofjes aaien...

Appliceren voor gevorderden.
Het is een onderdeel van de mysteryquilt van Reiko Kato. Ze zullen ook gepubliceerd worden in de Quiltmania.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.