donderdag 31 januari 2013

USO

Van deze term had ik nog niet eerder gehoord. Een UnStartedOject.

Zo'n idee dat borrelt in je hoofd, een plaatje dat zich langzaam omzet in een lappenpatroon. Winkelen in eigen kast of toch nog naar???

Zo'n idee borrelt nu ook. Een dagje niet quilten en je hoofd vrijmaken heeft zo zijn voordelen.
In blogland wordt er hard gewerkt naar elke dag een hartje. Kijk maar eens bij Sweethearts 

Hartjes zijn wel leuk...borrel borrel...
Het idee voor een nieuwe quilt kwam eigenlijk door de bruiloft van twee hele lieve mensen. En wat een mooie trouwtekst:
Spreuken 3: Mogen liefde en trouw je nooit verlaten,
wind ze om je hals, schrijf ze in je hart.
Een stichery van een hart met de woorden liefde en trouw....denk denk... een paar harten erbij appliceren...stoffen die roepen vanuit de kast: kies mij, ik pas perpect in je idee!
Elke dag een hartje gaat het niet worden, maar het idee is nog niet helemaal uit mijn hoofd! Wordt vast en zeker vervolgd...een keertje

2 opmerkingen:

  1. Hallo Saskia, ik kwam je blog tegen bij de Dekenstikster. Leuk om de tekst uit Spreuken te lezen.. en wat een prachtige gedachte om iets met hartjes te doen voor twee lieve mensen!
    Ook de BSO heeft mijn hart; weliswaar geen onderwijzeres, maar als moeder van een speciaal, heerlijk, nu al bijna volwassen zoon. (pdd-nos)
    Ik blijf je volgen, hoor! :)
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kan zeker een mooie herinneringsquilt worden aan hun huwelijk.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.