dinsdag 15 januari 2013

UFO

Een UFO is in quiltland een UnFinishedObject.
Toen ik met quilten begon, had ik me echt voorgenomen alle quilts eerst netjes af te maken en daarna pas met de volgende te beginnen. Wel mocht ik van mezelf met verschillende projecten tegelijk bezig zijn. Nu ben ik immers ook bezig met de lensquilt én de 16.000-hexagonnetjes.

Toch ligt er nu al bijna een jaar een pakketje te wachten. Het is de Civil War Diary Quilt. Ik wil echt wel, maar ik kan nog niet echt een geschikte achterkant vinden. Ik denk nu aan paars. Het moet nog even bezinken.
Zoals DH altijd zegt: het is een hobby, geen aangenomen werk. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.