donderdag 15 augustus 2013

Alles uitleggen

Omdat ik zelf ook wel heel erg nieuwsgierig ben naar het eindresultaat de tussenstand heb ik alle losse stukken op de grond gelegd.


Een foto maken is niet meer gemakkelijk. Alle beubels moeten zo'n beetje aan de en staande op een stoel met mijn handen tussen de lamp krijg ik het geheel er nog net goed op.
Deze vakantie is er veel gehext. En niet dat ik er genoeg van heb, o nee. Deze foto smaakt echt naar meer.
Maar de andere projecten zijn ook leuk. Dus de komende dagen komt de quiltring weer naar beneden voor een aantal sterrenoorlogsteekjes.

En nu de zomervakantie op zijn eind loopt, zal ik ook minder tijd hebben voor mijn lapjeshobby.
Vandaag de eerste teamvergadering. Maandag zullen de kinderen weer hun plekje zoeken.

10 opmerkingen:

  1. Ahh jammer, maar werken is ook weer leuk toch?
    Het ziet er leuk uit, komt helemaal goed
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt wel eer van je werk. Het ziet er super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er al prachtig uit en met kinderen omgaan als je werk lijkt me fantastisch dus veel plezier met de start van het neiuwe schooljaar
    groetjes
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat word hij mooi veel werk maar je hebt wel eer van je werk ziet en schitterend uit

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent er nog lang niet maar het is wel mooi om te zien hoe hij er nu uit ziet.
    Hier nog een weekje vakantie dan gaan beide meiden naar een nieuwe school en zal ik voor het eerst alleen eten tussen de middag. Niet altijd, want de overblijf blijf ik gewoon doen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om te zien hoe het ongeveer gaat worden, voorlopig kun je nog lekker door hexen! Succes met de start maandag, hopelijk ben je goed uitgerust en heb je er ook weer zin in. Altijd weer een beetje spannend die eerste week vind je niet?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Es sieht wunderschön aus.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze grootte krijgt hij Saskia! Oh, dan moet je nog wel heel veel, maar hij wordt mooi!!
    Sterkte maar weer met je werk straks.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.