vrijdag 23 augustus 2013

Meisjes aan de top

De jongens hier gruwelen van K3 liedjes en ook onze dochter is ondertussen het repertoire wel ontgroeid, maar het liedje schoot wel in mijn hoofd bij het maken van deze twee meiden.
Ze doen niet onder voor de jongens en deze keer ging het appliceren zo snel dat ik twee poppetjes kan laten zien.


Nog twee kinders en dan is het mysterie ontrafelt. Het viel me achteraf mee en bij sommige stukken (de kleinere) lukt het al om te appliceren zonder borduurring. Bij de grotere stukken gebruik ik hem wel, want dan ligt de stof zo lekker strak en heeft de vasthoudhand wat meer rust.
En bij deze meiden heb ik geen lijmstift hoeven te gebruiken. Dat maakt dit project wel leuk, ik kan veel verschillende technieken uitproberen.

5 opmerkingen:

  1. Je schiet al lekker op, wordt heel leuk.
    Ik ken de liedjes van K3 überhaupt niet.
    Nog gefeliciteerd met je prijs bij Birdblocks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Appliceren met een borduurring?
    Daar heb ik nog nooit iemand over gehoord.
    Lijkt me niet zo makkelijk eigenlijk, want hoe werkt dat met je linkerhand?
    Maar zo heeft iedereen zijn of haar eigen dingen uitgevonden.
    Ze zien er prachtig uit en zo gezellig al die kindjes.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.