zaterdag 7 maart 2015

Als de kat van huis is..

dansen de muizen op tafel? Mmmm, dit muisje mag dan wel op tafel verschijnen, veel komt er niet uit mijn handen deze keer.


Twee kransjes heb ik om te laten zien. Voor de rest heb ik met stofjes gespeeld. Neerleggen, herleggen, schuiven en weer opnieuw... Het maakt eigenlijk niet uit waar de puntjes of blokjes komen.


Maar zo gaat het er ongeveer uit komen te zien. En de B is toevallig gepakt. Het hele alfabet moet er uiteindelijk tussen. Zal dan (over twee jaar ofzo) echt de bodem van mijn groen/blauwe doos te zien zijn? Haha, hoor ik achter me. (Ik heb weer een meelezer...) "Geloof je het zelf?" Nou ja, ietsje minder vol dan..dat zal toch wel lukken. Toch?

5 opmerkingen:

  1. Iets minder vol gaat zeker lukken, mooie blokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit hoor!
    Soms komt er gewoon weinig uit je handen. Heb ik deze week ook last van maar dat mag ook wel eens...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er schattig uit, dat is leuk spelen! Veel plezier met schuiven en schikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stofjes kiezen en schuiven om het de volgende dag weer anders neer te leggen dat is juist zo leuk aan onze hobby.
    Mooie letters om te borduren zien er ook heel mooi uit.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.