woensdag 25 maart 2015

Langzaam

Langzaam komt ook het einde in zicht van mijn randjeslap. Ik had graag gewild dat de lap met Pasen klaar zou zijn, maar dat gaat me niet lukken. Er zijn gewoon teveel leuke dingen om te doen!


Maar wel een soort van record: drie randjes achter elkaar zonder foutjes. Dan ook maar meteen de volgende twee laten zien:


In de blauwe heb ik me wel een keer verteld en hoewel ik op papier de witte rand eigenlijk gewoon stom vond, is hij in het echt nu een van de leukste.
Er moet nog ongeveer 12 cm gevuld worden. De fietsers vind ik niet zo passen bij mijn lap. Een klein stukje randje per week editie 2015 zal ik daarom gaan gebruiken om de lap op te vullen. Wordt vervolgd.

3 opmerkingen:

  1. Lastig he om alles te willen doen en het tekort aan 'vrije' tijd?
    Volgens jaar is het weer Pasen:)

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat er teveel leuks is om te doen he!!
    Hoe doen mensen dat toch die hele dagen gewoon zitten te zitten.....

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.