donderdag 14 augustus 2014

De laatste steekjes

Met het tekenen van deze strepen is een begin gemaakt van het laatste blokje van de Reiko Kato quilt.


Het is nog steeds mijn voornemen om hem voor het begin van het nieuwe schooljaar af te hebben. Ik ben dan wel weer aan het werk, maar de kinderen hebben nog een weekje.


Eventjes een sprintje en dan een biasbandje er tegenaan. Dat is met algemene stemmen hier het favoriete randje aan een quilt. Dat knuffelt zo lekker volgens dochterlief. Voor mijzelf is het satijnband favoriet, want daar heb ik dan weer mijn knuffelherinneringen aan.

Volgende week ga ik ook passen of het kleedje past in mijn nieuwe kamer op het werk. Zo niet, ga ik mijn mams heel erg blij maken. Ik geloof dat ze al ruimte heeft gemaakt!

8 opmerkingen:

  1. Je moeder is natuurlijk aan het duimen dat het bij jou niet past. Succes met de laatste loodjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het toch een schatje geworden, en super dat je bijna klaar bent met doorquilten. Misschien om beurten: bij jou en bij je moeder :)?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi werk, en succes met het laatste stukje.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje is het Saskia, wat het ook wordt, het blijft in de familie. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een schatje. Ben benieuwd naar de hele quilt, maar die krijgen we vast wel te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief quiltje wordt dit.
    Heb geen idee hoe groot hij eigenlijk is. Wil hem dus gauw in z'n geheel zien. Hahah...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een mooi quiltje. En nu maar kijken waar zijn plekje komt.
    Groet, Dientje (Dientje.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele klus dat doorpitten maar de quilt is wel heel erg leuk geworden.
    groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.