zaterdag 16 augustus 2014

Wederom een familiefeestje - I1

Na de reünie van blokje C12 is het tijd voor een trouwfeest. De jongens hier zitten nog steeds te hopen dat mijn jongste broertje nog eens op de knieën gaat. Voorlopig moeten we het maar doen met dit blokje.



De trouwdag van Ralph en Nelda heet het blokje in het boek. Ieder in hun eigen hoekje, maar wie weet worden de nu nog lege frisgroene vierkanten snel gevuld met vele gelukkige dagen samen.

Dat doet me denken aan onze eigen trouwdag...vandaag heb ik samen met mijn DH 242 maanden verkering! Het gras is misschien niet meer zo heel erg groen, maar fijn is het nog wel steeds met zijn tweetjes eh..vijfjes (plus steeds vaker vaste mee-eters).

5 opmerkingen:

  1. Mooi blokje, mooie stofjes gebruik je. Gefeliciteerd met je 242 maanden verkering en dat er nog meer dan een veelvoud mag volgen.
    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moest even hoofdrekenen, maar 20 jaar is een hele tijd en een felicitatie waard! En een feestje natuurlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi blokje. Haha, ik heb ook even zitten rekenen, ruim 20 jaar mooie mijlpaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi blokje weer, en ook de uitleg
    Gefeliciteerd met de 20 jaar, op naar de 25 maar hé.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel herkenbaar, ook hier vaak mee-eters, mee-slapers en mee-chillers! Ik geniet er maar extra van want over enkele weken zijn we doordeweeks op elkaar aangewezen....;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.