woensdag 30 november 2016

Tjonge

De tijd vliegt gewoon door de vingers. Er zijn weer zoveel leuke dingen te doen, dat het bloggen erbij inschiet.
Begonnen met muziekles bijvoorbeeld. Het koperen instrument met idioot veel kleppen lag al jaren te verstoffen, maar nu ben ik echt begonnen met les en wat is dat lastig. Lippen dicht, kaak naar beneden en vooral niet te veel sabbelen op het riet. Zie ginds komt de stoomboot begint steeds meer op een liedje te lijken en al wat minder op de stoomfluit van de boot zelf...


Ook het kraaltjes rijgen doe ik om de week met plezier. Het viel op dat ik zo handig was met de naald en ook het tekening lezen is niet heel ingewikkeld. Gewoon het (stik) lijntje volgen. Of je nu lapjes of kraaltjes aan elkaar plakt. Het principe blijft hetzelfde.


Deze week zijn de sterretjes aan de beurt. Voor in de boom, als broche of als kettinghanger. Het is net als het werken met hexagonnen...


....heel verslavend. In een uurtje heb je zo weer een doosje vol!

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi zijn de kralenwerkjes.
    Gewoon genieten van de dingen waar je plezier aan beleefd.
    Groetjes Marja 🎶🎶🎶

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die mooie werkjes van kraaltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mij gaat het net zo. Veel doen weinig blog. Mooi kralenwerk maak je. En knap dat je muziekles neemt. Veel succes. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig, sterretjes van kraaltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn die kralenprojectjes leuk! Ik zou er de boom mee vol hangen als ik jou was. Succes met muziek maken! De aanhouder wint zeggen ze.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn zevmooi geworden en leuk om straks in de kerstboom te hangen!
    Groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.