donderdag 7 februari 2013

blog + en google -

Mijn oude profiel is weer terug. Ik heb tijdens het klikkerdeklikken op de verkeerde knop gedrukt en bleek opeen een google+ account rijker te zijn.
Gelukkig wees zij me erop dat het nu erg lastig werd om te reageren na een post.

Nog paar dingen terug zetten en alles is weer bij het oude. Ik geloof dat ik me nog moet voorstellen, maar daarna is alles teruggezet.

Zal ik dat hier dan ook maar meteen doen? (Ik heb immers nu ook echte volgers)

Ik ben besmet geraakt met het Quiltviris in 1991. (Tenminste dat hebben mijn DH en ik net terug zitten rekenen) Er stond een hele mooie quilt in de Ariadne met allemaal sterren. Met een kartonnen mal en een nieuwe schaar ben ik aan het knippen geslagen. Er moesten honderden wiebertjes worden geknipt. Het zou een kerstquilt worden en ook mijn collega's doken in hun stoffenvoorraad.
Mijn eerste quilt werd tevens mijn eerste UFO, want het duurde jaren voordat hij onder in de kast tevoorschijn kwam en ik hem in 2007 afmaakte.

 
Elk middelpunt kreeg een knoop; groen of rood. Want toen had ik nog meer knopen dan stofjes ;)
Nu komt hij elke kerst tevoorschijn. De deken is gevoerd met een echte wollen Desso-deken, nog uit de uitzet van mijn mams. Hij was nog niet opgeruimd, want dochterlief vindt het ook een hele lekkere deken op haar bed.
 

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk ik heb net als jij mijn eerste kerstquilt pas na jaren afgemaakt. Het is een mooie quilt geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is er toch een variaties aan quilts. telkens weer verbaas ik me erover. Deze sterrenpracht moet voor Je dochter een genot zijn om onder te slapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Saskia,
    Dein Weihnachtsquilt ist wunderschön. Und in jedem Jahr kannst Du Dich darüber freuen.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een Desso deken!! Zo bekend. Wat enig dat je die gebruikt hebt als voering, superwarm natuurlijk. Ik vind hem geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Der Weihnachtsquilt ist wunderschön.
    Jedes Jahr zu Weihnachten kannst du dich über dein Werk freuen.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.