donderdag 14 februari 2013

When life gives you scraps...


Start quilting!
In mijn kast staat een grote doos. En in deze doos een heleboel snippers.


Ze zijn allemaal op kleur gesorteerd en eigenlijk doe ik er niets mee... In een van de zakjes zitten ook randjes. Nu weet ik dat er quilters zijn die hier hele mooie werkstukken van (willen) maken.
Mocht je dus geinteresseerd zijn: laat het me weten en ik zal ze je opsturen en ze in het vervolg voor je bewaren.
 
Allemaal nog een fijne valentijn.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Saskia,
    Ga helemaal watertanden van je snipers, als je nog roden en roze snippers hebt hou ik me aanbevolen.

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, je ziet: "it's all in a name..."; want net als mijn naamgenoot vind ik snippers een oneindige bron van inspiratie!
    En bovendien heb ik ook nog een quiltvriending (zonder blog) die er prachtige kleine pine-apple blokjes van maakt. Maar liefst in de veertig stukjes (of meer...) en dan heb je een blokje van 5 cm in het vierkant of zo...; dus tiny scraps..!
    Wel lief van je om ze te willen afstaan!!! ;)
    Ik hou me dus ook aanbevolen.....
    Groetjes en een fijne dag! Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief ideetje Saskia.
    Ik geniet nog van mijn eigen voorraad en dus mag je met anderen de buit verdelen! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook een hele fijne Valentijnsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Saskia. Lief van je hoor. Ik heb hier ook een klein sierkoffertje met randjes. Had er ooit plannen mee. Maar ik bewaar ze ook omdat je nooit weet of je nog wat van die stof nodig hebt in de toekomst. Door schade en schande geleerd dat dat ooit kan voorkomen.
    En verder: fijne Valentijns dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je de scraps wil delen. Toen ik net met mini quilten begon, kreeg ik ook scraps van 2 quilters. Daar heb ik nu nog voorraad van.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.