vrijdag 22 maart 2013

Wie niet weg is is gezien

Het laatste poppetje zit erop. En het spreekwoord met de ezel gaat niet op. Was ik bij het eerste poppetje het papiertje bij de arm vergeten. Dit meisje heeft een verstevigd voetje.


Ik heb nog even getwijfeld of ik het niet een "juffie" zou laten zijn met een schoolbel in de handen, maar al gaandeweg, ben ik toch gebeleven bij de originele tekening.

Het eerste deel is af. Het volgende is besteld. En ik ben niet geheel ontevreden, zo zonder cursus.
In afwachting van de post ga ik dan maar verder met de hexagonnetjes. Nog genoeg te maken...


9 opmerkingen:

  1. Knap Saskia, je kunt het!!!!!!!
    Ohh was ik maar vast zo ver want het 2e pakketje kijkt mij steeds aan. het ligt op tafel.....
    je zult er blij mee zijn hoor.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtig tafereeltje geworden. Mooi gewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Der Block ist wunderschön.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi hoor ga je die verwerken in een quilt gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig. Ik zag het volgende blok al in de nieuwe quiltmania, dat is ook een leukerdje!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.