zaterdag 11 mei 2013

Stroken snijden

Even de tijd genomen voor een klusje waar ik mijn hoofd bij moet houden. Ik heb immers al te vaak mis gesneden...
Eerst heb ik alles nog even nagerekend en gemeten. Maar nu ligt alles klaar voor het laatste stuk: de afwerking van de lensquilt.


Gisteren kwam zoonlief ook voor een achterkantidee. Want de laserzwaarden uit de StarWars-films zijn er niet alleen in groen en rood. Of ik dan in de achterkant paars en blauw wil verwerken.
Eerst de voorkant af. Al is het wel handig een stok achter de deur in huis te hebben. Een UFO zal dit project niet snel worden.

3 opmerkingen:

  1. Het komt vast goed met zo'n "slavendrijvertje" achter jou...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar het is wel een aardige stok. Je maakt hem vast heel erg blij met deze quilt.
    Veel succes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat zoonlief ook wel interesse heeft in UFO's.....haha, maar niet in zó eentje. Nee, dit wordt wel snel een Affo en wat voor een!
    Fijn dat de stroken klaar liggen, dat geeft al een goed gevoel. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.