zaterdag 31 mei 2014

Uitgeverij Elsevier - B13

In mijn kindertijd heb ik de boeken van uitgeverij Kluitman versleten, later kwamen daar de boeken van Lemniscaat bij. Waarom ik dit blokje dan Uitgeverij Elsevier genoemd heb? Vanwege de blauwe olifantjesstof! Het doet me denken aan de hele rij boeken die in de kast staan met de blauwe kaft met olifant.

 
 
Een hele rij met verhalen van Jules Verne.
 
Maar even terug naar die andere hobby:
 

In het boek is het een blokje zonder witte achtergrondstof. Het is me als je alleen van de foto uit zou gaan niet duidelijk wat nu stofprint is en wat gepatched. Daarom heb ik gekozen voor witte olifantjes op blauwe stof en blauwe op witte deze keer.


5 opmerkingen:

  1. Prima blokje, hoor! En een heel lief stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms vragen de blokjes wat eigen inzicht en creativiteit, dat bemerk ik ook. Leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk blokje weer, met een uitleg ook nog.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi blok met een erg oeuk en oief stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa!! Herkenbaar die boekjes in blauw van Jules Verne. Die had mijn vader ook en ik heb ze verslonden!! Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.