zondag 21 april 2013

De schommels zijn bezet.

Hoewel het idee van de lege schommel me nog steeds aanspreekt, heb ik toch maar alle schommels laten bezetten. Billy (Of eigenlijk heb ik hem Frank gedoopt) zit erop.



Een stukje lijmpen, een stukje kopieerplakpapier en een beetje needle-point. Mijn favoriete manier om te appliceren zit er nog niet tussen. Wat ik nu zo ondertussen wel moet onthouden is dat er stof genoeg is en dat er best wat ruimer geknipt mag worden, want oh wat rafelen deze lapjes! (En oh, wat doe ik toch weer zuinig aan)

Nog drie springtouwfiguurtjes te gaan en dan ga ik puzzelen en tekenen (en veel gummen) voor een juf. Een juffrouw Bonnet met schoolbel.

6 opmerkingen:

  1. Bij toeval kwam ik op je blog, zoekend naar quiltsters die ook de Mysteriequilt maken.
    Zelf heb ik ook nog geen favoriete manier van appliceren gevonden, ik rommel maar wat aan en eigenlijk wordt het wel heel leuk.
    Ik ben bezig met de 1e schommel.
    Groetjes,
    Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er al heel leuk uit, en ja voor appliceren moet je veel geduld hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed dat je zelf een juf gaat ontwerpen. Lijkt me moeilijk, want je weet nog niet hoe de rest van de blokken eruit gaan zien.
    Succes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een mooi stel hoor zo bij elkaar. Schommelen vond ik altijd heerlijk! Ook als volwassene, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gezicht al die figuurtjes op de schommels.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.