dinsdag 16 april 2013

Halverwege

Een kwart en nog een kwart is twee en een half. Weer een rekenfout? Nee, hoor. Wel een update van de tweede bol. De bovenste helft is aan elkaar.


Het lijkt of ik nu heel snel ga, maar dat is niet zo hoor. Voor de onderste helft moet ik nog twee blokken patchen. Voor mijn gevoel knalt deze bol minder dan de eerste. Hoewel voor de hele bol het spreekwoord 'schijn bedriegt' van toepassing is.
Het gele stipje is nog een speld. Het rottige hoekje. Hier moet ik nog even voor gaan zitten.

Maar of dat deze week lukt? Het is beredruk op het werk. Vorige week zelfs zo druk, dat ik te moe was om met stof bezig te zijn. Geen goed teken, gelukkig is het ook heel rustgevend om jezelf eens voor de verandering in een quilt te wikkelen. Even uitrusten op de bank. Kan mijn pink ook even uitrusten. Die heeft nog steeds niet helemaal de originele kleur terug en is wat stijf.
DS: Je moet nog even wachten. Vandaag komt je deken nog niet af.

9 opmerkingen:

  1. Ach jou ds wacht wel even hoor!
    De bol wordt schitterend en denk maar even aan je pink. dat is misschien wel zo handig!
    sterkte met de drukte en groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt dit toch erg leuk, maar blijf wel lekker kalm, want de quilt loopt niet weg hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beetje rust is af en toe best wel goed hoor. Kan je pink ook even uitrusten. Mooie bol.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat word dit mooi en even rust nemen kan geen kwaad denk aan je pink

    Gr Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi wordt je bol hoor, en even rust is ook fijn en nodig soms....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had ik helemaal jou vorige blogje gemist. Iets aan je pink dat kan je niet hebben hoor!!
    Maar je bollen worden hartstikke mooi. Ik ben er verliefd op maar dat wist je al. Hahaha...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig. Ik denk dat als zo'n quilt op bed ligt, ik bang zou zijn om er op te gaan zitten, bang dat ik er af zou vallen! Wat een effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super effect !
    Ik heb een beetje ruzie met je berichtje, dat zogenaamd voor me klaarstaat...er staat dat het naar mij word doorgestuurd , maar dat werkt dus niet :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Эффект потрясаюший! Я не сразу поняла, как это сделано.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het achterlaten van een berichtje. Volgers en reacties zijn de pareltjes bij het bloggen. Ivm de vele spamberichten even geen anonieme reacties meer.